Obserwuj mnie

📈Kurs analizy danych z Google Analytics 4 – 2025

Szukasz kursu z Google Analytics 4, który nauczy Cię w jaki sposób pracować z danymi oraz jak na ich podstawie wyciągać wnioski i rekomendacje? Dobrze trafiłeś!

Dołączając do kursu możesz liczyć na:

📌 ponad 30 lekcji wideo
📌 4 godzin nagrań
📌 Cykliczne aktualizacje i nowe moduły
📌 12 miesięcy dostępu (przedłużenie z 60% rabatem)
📌 Certyfikat ukończenia w PDF

Kurs analizy danych z Google Analytics 4

Czego dowiesz się z tego kursu?

Nauczysz się przede wszystkim wyciągać poprawne wnioski na podstawie przeprowadzonej analizy. W szczególności dowiesz się:

🔎 jak w sposób strategiczny podejść do analizy danych
🔎 jak analizować dane o użytkownikach i ich zachowaniach
🔎 jak analizować źródła ruchu
🔎 jak poprawnie wyciągać wnioski z analizy e-commerce
🔎 jak badać czy wydajność witryny wpływa na Twoje wyniki

To jednak nie wszystko. W kursie poruszymy również takie narzędzia jak Microsoft Clarity, Google Search Console, Senuto czy PageSpeed Insights, które wspomogą Twoje analizy.

Agenda kursu

I. Zanim zaczniemy
1. Zidentyfikowanie celów biznesowych
2. Określenie KPI
3. Kilka słów o konfiguracji GA4
4. Dlaczego pytania biznesowe są kluczowe?
5. Jak będziemy pracowali?
6. 3 poziomy analizy danych
1. Liczba użytkowników w czasie
2. Nowi vs. powracający użytkownicy
3. Demografia użytkowników
4. Technologia i preferencje użytkowników
5. Najefektywniejsze kanały pozyskania
1. Zaangażowanie użytkowników na stronie
2. Strony docelowe i strony wyjścia
3. Najczęstsze zdarzenia
4. Wyszukiwania i popularne frazy
5. Zachowanie zalogowanych użytkowników
1. Najważniejsze źródła pod kątem celów biznesowych
2. Najważniejsze frazy kluczowe
3. Źródła odsyłające
4. UTMy
5. Kampanie mailingowe
6. Kampanie Google Ads
7. Ścieżki atrybucji
8. Ruch z AI
1. Performance produktów
2. Koszyk zakupowy i ścieżki
3. Najczęstsze problemy na ścieżce zakupowej
4. Kupony rabatowe
1. Performance witryny
2. Błędy 404
3. Błędy techniczne
1. Bądźmy w kontakcie
2. Czego się nauczyliśmy?
Mini-kurs „Tworzenie raportów Eksploracji”

Przykładowe lekcje z kursu

Dla kogo jest to kurs?

Analityk internetowy
Jako analityk internetowy pogłębisz znajomość GA4, nauczysz się tworzyć skuteczne raporty i segmenty, analizować ścieżki użytkowników oraz zwiększysz swoją wartość na rynku pracy.
Jako specjalista e-commerce nauczysz się lepiej śledzić zachowania klientów, optymalizować lejki zakupowe, analizować skuteczność kampanii i źródeł ruchu oraz podejmować decyzje oparte na danych, które realnie zwiększają sprzedaż.
Jako marketer nauczysz się mierzyć skuteczność kampanii, lepiej rozumieć zachowania odbiorców, optymalizować ścieżki konwersji i wykorzystywać dane z GA4 do podejmowania trafniejszych decyzji marketingowych.
Jako właściciel biznesu lub manager zyskasz klarowny wgląd w zachowania użytkowników, lepiej zrozumiesz, co naprawdę działa w Twoim biznesie online, oraz nauczysz się podejmować decyzje strategiczne oparte na danych z GA4.

O mnie

Analityką internetową zajmuję się od 6 lat (marketingiem internetowym od blisko 10 lat)
⬛ Kompleksowo wdrożyłem 70+ usług GA 4
⬛ Przeprowadziłem 30+ szkoleń w zakresie narzędzi Google
⬛ Wykonałem blisko 40 kompleksowych audytów z rekomendacjami na podstawie danych z GA 4
⬛ Poświęciłem niezliczoną ilość godzin na naukę i testowanie (ilość godzin się zwiększa 🙂)

Najpopularniejszy

📈 Kurs Google Analytics 4

490 zł

brutto

  • ponad 30 lekcji
  • 4 godzin nagrań
  • Dostęp na 12 miesięcy (przedłużenie z 60% rabatem)
  • Certyfikat uczestnictwa PDF
  • Cykliczne aktualizacje i nowe moduły
  • ----------------------------------
  • 🎁mini-kurs "Tworzenie raportów Eksploracji"
Kup dostęp

Najczęściej zadawane pytania

Tak. W formularzu zamówienia podaj dane firmy, a faktura VAT zostanie wysłana na Twój adres mailowy.
Tak. Jeżeli kurs nie przypadł Ci do gustu przez pierwsze 14 dni, napisz na mariusz@szczerbal.pl
Dostęp otrzymujesz na 12 miesięcy. Po tym okresie istnieje automatyczna możliwość przedłużenia na kolejny rok za symboliczną opłatą (otrzymasz w tej sprawie maila ode mnie).
Szukasz bezpośredniej pomocy z Google Analytics 4? Napisz do mnie na mariusz@szczerbal.pl.

Masz inne pytania? Napisz na mariusz@szczerbal.pl.